fredag 23 oktober 2009

Vad tycker ni?

Det är väl inte antal besökare som räknas!

Haha , min blogg är känd! Titta hur många besökare jag har!! Titta då!!

Bloggarna tror visst att det är läsarna som räknas! Men det är inte så , bara för att det står att du har 500 läsare per dag , kanske det inte är någon som tycker om din blogg! De kanske bara råkar komma in på den eller helt enkelt måste visa den för sina vänner för att den tycker bloggaren är patetisk.
Okej nu ska jag inte vara elak, för ni bloggare kan vara underbara !!!

Men allt hänger inte på läsarna. Bara för att ens blogg har många läsare måste man inte skriva en massa ointressanta saker som ingen annan egentligen bryr sig om. Man kanske tillochmed kan försöka utveckla sin skrivning, försöka skriva om lite annat och ta upp saker som ens egen värld kretsar runt. Kanske frågor som man verkligen måste få svar på eller kanske förgylla någons dag med ett skämt.

Och inte ha de gammla vanliga bloggarna som ofta räknas som de kändaste!!

Låt din blogg få en liten del av dig och men kanske inte för mycket.

Jaja , nu ska jag inte irritera er med!!

Hoppas verkligen någon tycker min blogg är en liten aning intressant iallafall!!
Haha , kram på er!!!

//Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar