tisdag 6 oktober 2009

I dagens samhälle handlar allt om utseende, något som egentligen inte borde vara så viktigt.
För det som räknas är väl iallafall insidan? Eller tänker jag helt fel nu?? Ja , detta fenomen förstår tyvärr inte jag , men jag har förstått orättvisan. För t.e.x om du är jätte duktig på att sjunga , men inte är vacker , har fina kläder eller följer modet inte får lika stor chans att bli en sångare medan en skit snygg modeinriktad person som snabbt kan sjunga får en bättre chans.

Så kort och gott kan man säga att en "ful" människa har svårare att bli t.e.x artist , programledare , väldigt taskigt...

Så man kan ju undra var är samhället är påväg , men nu vill jag bara förtydliga att jag inte har något emot varken "Fula" eller " snygga"


Men , ni får ha det så bra sötisar!!
Och glöm inte att TÄNKA PÅ ATT NI ÄR VÄRDEFULLA!!!


Kramar en väldigt glad Jen
som snart ska skika iväg ett till inlägg samt fixa med bloggen för er skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar