onsdag 21 oktober 2009

Kan ni inte se den?? Den är där jag lovar!

Varför blundar ni , kan ni inte se det som händer ? Är ni blinda eller? Över allt i världen sker mobbning , i många olika former. . . Men oftast verkar ingen se det , antagligen för att själva slippa mobbas. Men vad är problemet , behöver ni någon annan att hacka på? Är ni för fega för att fatta att alla har brister ? Jag kan förstå det , det är alltid lättare och hitta någon annans brister. Jag har också lättare för det , jag vet att det är fegt men jag försöker bli bättre. Jag vill inte vara en dum idiot som mobbar andra , kränker dem. Jag vill bli en bättre människa , intill perfekt.

Men det går inte , jag vet det. Man kan bara vara sig själv , visst kan man försöka bli bättre...
Det är bara bra om man gör det men som man brukar säga ingen kan allt men alla kan något. Så varför leta efter andras brister , försök hitta dina brister. Lär dig leva med dem eller försök bli bättre på dina punkter.

Så nu vill jag bara säga att MOBBNING är SÅ FEGT!!! Fatta det och du kan bli en bättre människa.

//Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar